--->

קטגוריות ראשיות

0 מוצרים
סה"כ:
המשך קניות
לקופה

סט כלי עבודה מקיטה – מה מיוחד בהם?

 

איכות ויעילות העבודה של בעלי מקצוע וחובבי עבודות בשיטת “עשה זאת בעצמך” תלויה רבות בשימוש בכלי עבודה איכותיים וחזקים. כלי עבודה טובים מסייעים לבעלי המקצוע לבצע עבודה מהירה ויעילה.

קיימות מספר חברות המציעות למכירה כלי עבודה איכותיים של מותגים מובילים בעולם. בשורות הבאות נפרט על סט כלי עבודה מקיטה המיוצר על ידי אחת החברות המובילות בעולם בתחום כלי העבודה.

 

 

 

סט כלי עבודה מקיטה

 

 

חברת מקיטה

מקיטה היא חברה שנוסדה ביפן בשנת 1915 והפכה לחברת ענק בעלת שם עולמי בתחום ייצור כלי עבודה חשמליים, מכונות לעיבוד עץ, כלים פנאומטיים, ציוד גינון וציוד לבית. החברה משווקת מוצריה בכ-50 מדינות בעולם כולל ארה"ב ומדינות שונות באירופה ובאמריקה הדרומית.

החברה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית לייצור כלי עבודה קטנים בעלי משקל קל אך עם הספק גבוה וכן כלים שונים המשמשים למטרות מגוונות כגון, מברגות נטענות, מלטשות, פטישי חציבה, מסורים ועוד. לאתר היצרן >

 

כלי עבודה מקיטה – פטישונים


 


האפשרויות לרכישת סט כלי עבודה מקיטה


קיימות שתי אפשרויות להרכבת סט כלי עבודה מקיטה:





    • - רכישת סט מוכן הכולל מספר כלי עבודה חיוניים לעבודות שיפוץ או תיקונים.
    • - הרכבת סט כלי עבודה בהתאם לצורך ולמטרות שלכם. בדרך זו אינכם חייבים לבחור את כלי העבודה ממותג אחד ואפשר לשלב כלים אחרים ולוותר על אלה שאינם נחוצים לכם.

 

 

מה כולל סט מוכן מראש?

כאשר תבחרו סט כלי עבודה מקיטה מוכן מראש תקבלו מספר כלי העבודה בסיסיים בתוך ארגז כלים. יתכן והמחיר יהיה משתלם ואטרקטיבי ותוכלו לאחסן את ארגז כלי העבודה בנוחות עם גישה נוחה לכל כלי.

תהליך הבחירה של סט כלי עבודה מוכן מראש עשוי לחסוך לכם התלבטויות רבות המתלוות לרכישת כל כלי בנפרד.

 

מספר דוגמאות לסטים נטענים של כלי עבודה מקיטה:

  • - סט מברגות אימפקט ופוטר מקצועיות של מקיטה בעלות מתח סוללה של 18 וולט. זהו סט הכולל 2 סוללות ליתיום עם מטען חכם וכן ארגז קשיח לאחסון. מתאים לעבודה ממושכת.
  • - סט הכולל מקדחה שהיא גם מברגה ומברגת אימפקט של מקיטה בעלות מתח סוללה של  12 וולט כולל 2 סוללות ליתיום ומארז של ביטים במזוודת אלומיניום. 
  • - סט בעל 4 כלי עבודה מקצועיים ואיכותיים הכולל מסור אנכי ג’יגסו, מברגת אימפקט, מברגה שהיא גם מקדחה ופנס מתכוונן. הסט בעל מתח סוללה של 18 וולט עם מטען מהיר מאד, במזוודה גדולה ואיכותית.
  • - סט כלי עבודה מקיטה הכולל מברגת אימפקט ומסור אנכי המיועד למתכת ולעץ, בעלי מתח סוללה של 12 וולט בתיק צידנית עם 2 סוללות ליתיום ומטען מהיר.
  • - סט מקיטה בעל 7 כלים סופר מקצועי הכולל גוף מברגת אימפקט, גוף מברגה שהיא גם מקדחה, גוף פטישון, גוף מסור חרב, גוף מסור עגול לעץ, גוף מולטיטול ופטישון קומפקטי. הסט בעל מתח עבודה של 18 וולט המגיע עם 3 סוללות ומטען מהיר חכם. בתיק טרולי לנשיאה נוחה.
  • - סט מקיטה בעל 3 כלים הכולל מברגת אימפקט ללא פחמים, פטישון ומשחזת זווית. הסט בעל מתח סוללות של 18 וולט ומגיע עם 3 סוללות ליתיום ומטען מהיר בתיק בד מקורי של מקיטה.


שימושים לכלי העבודה של מקיטה

בחירה נכונה של סט כלי עבודה מתחיל בהגדרת הצרכים והמטרות שלכם, כדי שתוכלו לרכוש בדיוק מה שאתם צריכים ולשקול האם לקנות סט כלי עבודה מקיטה מוכן או להרכיב לבד סט כזה.

כדי שתוכלו לבחון זאת היטב, נפרט בקצרה את השימושים של כלי העבודה הכלולים בסטים השונים:

מברגת אימפקט. מיועדת לסגירת ברגים ואומים והמיוחד בה הוא שברגע שהיא חשה בהתנגדות, סיבובי המברגה מלווים בדפיקה חזקה המסייעת לבורג להיכנס פנימה.

מברגה שהיא גם מקדחה – מברגת פוטר. מברגה המיועדת גם לקידוח בעוצמות חזקות.

מסור אנכי. משמש לחיתוך של פלסטיק אלומיניום ופלטות עץ דקות. משמש לעבודות נגרות ועץ.

פטישון או פטישון קומפקטי. זהו כלי המבצע חציבה וקידוח. בעזרת מכה עוצמתית, הכלי מרסק את החומר בו מתבצע הקידוח ומפנה אותו בתנועה סיבובית החוצה.

מסור חרב. מיועד לעבודות שיפוץ, צנרת וחשמל. מיועד לחיתוך צינורות ממתכת או מפלסטיק וצורתו מאפשרת חיתוך במקומות שהגישה אליהם בעייתית.

מסור עגול לעץ. מסור מהיר לחלקי עץ עבים. הניסור והחיתוך מהירים ורק בקו ישר. מיועד לעץ בלבד ומשמש לעבודות נגרות.

משחזת זווית. כלי עבודה חשמלי עם דיסק חיתוך. המגע של הדיסק יוצר חינוך ואנרגיה של חום ומשמש לחיתוך, ליטוש, קרצוף או השחזה של החומר עמו הוא בה במגע.

מולטיטול. כלי רב שימושי. הכלי מופעל על עקרון הרטט וקיימת בו האפשרות להחליף את  הלהבים או הראשים, והוא יכול להפוך למסור או פטיש או מברגה ועוד.

 

 

מה מיוחד בסט כלי עבודה מקיטה?

אמינות ואיכות. כלי העבודה של מקיטה ידועים בעולם ככלי עבודה איכותיים ואמינים בעלי תווי תקן עולמיים. כלי העבודה עוצמתיים ומחזיקים מעמד לאורך זמן. מומלץ לרכוש את כלי העבודה אצל יבואן מורשה שיכול לספק את הכלים המקוריים ולתת אחריות יצרן ושירות תיקונים.

סוללות ליתיום. לסוללות אלה יתרונות רבים. הן חזקות ועמידות לתנאי עבודה קשים וממושכים. מאופיינות בבלאי נמוך וניתנות להטענה מהירה יותר מסוללות רגילות. רוב הסטים מגיעים עם שתי סוללות מה שמאפשר עבודה ממושכת לפעמים עד 36 שעות, במקומות שאין בהם חיבור זמין לחשמל.  

מטען מהיר וחכם. המטען המהיר מאפשר הטענת הסוללה במלואה תוך חצי שעה בלבד. מכיוון שהסוללות הטעונות מספקות שעות עבודה רבות אפשר להשתמש בסוללה אחת ובזמן זה להטעין במהירות את הסוללה השנייה, המסופקת בכל סט כלי עבודה מקיטה ולאפשר רצף עבודה בהתאם לצורך. המטען החכם מסוגל להבחין בין חום אנרגטי לבין חום מהסביבה.

הספק בין 12 וולט ל-18 וולט. זהו הספק גבוה במיוחד. ההספק הנמוך מתאים לשימוש ביתי ואילו הגבוה ביותר מתאים לשימושים מקצועיים של כלי עבודה חשמליים.

ידיות לאחיזה נוחה. בשימוש בכלי עבודה חשמליים חייבים להקפיד על כללי זהירות ובטיחות ולוודא אחיזת כלי העבודה בשתי ידיים. לכלי העבודה של מקיטה ידיות לאחיזה בטוחה ונוחה. חלק מכלי העבודה מגיעים עם ידיות ארגונומית מותאמות למבנה הידיים.

לסיכום, רכישת כלי עבודה של חברת מקיטה מבטיחה לכם איכות המוצרים ושימוש מקצועי. כלי העבודה השונים מוצעים לרכישה בנפרד או כסט מוכן, כל שעליכם לעשות הוא להגדיר את הצרכים והמטרות שלכם ולרכוש את הכלים בהתאם לכך.

 

כלי עבודה מקיטה – מוצרים נבחרים

פטישונים ומקדחות מקיטה כלי עבודה מבית מקיטה סט כלים מקיטה

 פטישונים מקיטה

מקדחות מקיטה

מברגות מקיטה

מסור מקיטה

 מסור לחיתוך ברזל - מבית Makita

 
 
לאתר מותאם